已援助動物【NPV-2020-0072】毛毛 Momo

Log no: NPV-2020-0072
動物名:毛毛 Momo

動物傷勢:右後肢大腿開放性傷口,傷口已受感染、潰爛及見骨,後肢兩邊髖關節半脫位,腎指數高,患上牛蜱蟲及心絲蟲

義工提供之毛毛故事:
今日收到鄰居求助,話見到有隻流浪狗俾狗咬、受左傷,我就出左去搵佢,出到去,見到佢耳仔同腳都流緊血,行路又拮下拮下,情況好嚴重。
一開始我地帶去自己平時去開嘅獸醫診所,獸醫檢查後話毛毛骨折,照X-Ray、做手術等預算要5-6萬,我地當堂打左個突,因為無預過要咁多錢,而且我地都無咁多錢去付呢筆醫療費用。
當時獸醫叫我地考慮下再回覆,我地好徬徨,唔知點算,因為搵過好多義工都唔肯接收,但我地真係好唔願意因為負擔唔起費用而令一隻狗失去生命。
好在朋友提起可以搵NPV,原來NPV有個流浪狗基金去幫助流浪動物,最後我只係付好相宜嘅費用,其他就由NPV去「埋單」,而過程中NPV流浪動物基金會嘅職員並無因為我地係黎拎基金,唔係一般客人就對我地嘅態度有分別,一樣好有禮貌同好專業,亦好尊重我地嘅意願(因為涉及到係咪需要截肢,雖然我地唔係動物主人,但職員同獸醫都尊重我地意願,唔幫我地做決定)
真心感謝NPV幫我地解決左一個好大嘅難題,如果唔係我地真係唔知點算?救唔到佢亦會內疚一世。
希望大家都多多支持NPV嘅流浪動物基金,大力捐款支持佢地,幫助更多嘅動物!

—————————————————
如欲支持毛毛Momo住院、醫療費用,可直接捐入以下NPV 戶口,詳情如下:

1) 轉數快
透過轉數快將捐款轉賬至 FPS ID︰ 9106931
並於「給收款人的提示信息」指明「NPV-2020-0072 Momo」

2) PayMe

透過PayMe from HSBC 應用程式掃瞄以下QR Code 捐款至NPV 匯豐銀行戶口

於「輸入你的訊息」指明「NPV-2020-0072 Momo」

3) PayPal
請到以下網址
http://www.npv.org.hk/npvpaypal/paypal.html
並指明「NPV-2020-0072 Momo」
備註:PayPal 需在輸入捐助者姓名同時輸入動物英文名稱 (Momo) 例: 陳大明 (Momo)

4) 直接將捐款存入NPV 匯豐銀行戶口 : 015-765415-838
請註明「NPV-2020-0072 Momo」并將收據電郵至 [email protected] 或傳真至 3003 0171

5) 可郵寄支票到:
九龍太子基隆街24號 – 香港非牟利獸醫診所
抬頭「非牟利獸醫服務協會有限公司」/「NON-PROFIT MAKING VETERINARY SERVICES SOCIETY LTD」。
請註明「NPV流浪動物醫療基金」並指明「NPV-2020-0072 Momo」

動物情況:

已出院