愛跑的傻狗狗 fifa

這是fifa 主人在我blog 上的留言:

好多謝一直關心同愛護fifa的朋友,可能天命難為可能我同fifa的緣份只得短短幾個月、但係我覺得我好開心同好自豪有過fifa的狗狗、有一次帶fifa去BBQ有幾個人去摸佢點知見到佢係唐狗就好以唔高興走左、我個心想唔係一定要名種狗先對D狗好呀!講真根本唔係D狗狗要份名唔名種、其實係我地D人要份呀!希望大家愛護身邊的小動物、不過現在真係好難受、、、、、

相中見fifa 平日是有拖繩的。意外發生時大家都不在現場,我也沒有逼問主人。 明白有些意外是不可以逃避的。

Fifa 主人 send 來 幾張 fifa生前的生活照。不是沙龍,但珍貴。

近來用詞是「情緒化」了一點,昨天在谷底,很「負面」。失禮了,請見諒。

雖然如此,我所說的,是全部出自真心的,如果有失我的身份,或開罪了人,只怪我活到今時今日,心裡依然有「火」。我自己也覺奇怪。對不起。

多謝每一位關心過fifa 的人, 由始至終,他都是這麼喜歡跑,現在又不知跑到什麼地方去了。