【領養點滴】富貴妹

Mocha  (舊名 富貴妹),九個月大既靚女三腳狗,係NPV 於今年六月港島南區救返來,

當時佢多處傷痕,全身佈滿食肉蛆同牛蜱,嚴重脫水貧血及牛蜱熱,
右前掌被整齊斷去嚴重發炎,需要做手術截去整條右前肢保命。

一開始,我以為得返三隻腳係佢最大既缺陷,
但原來,對人類完全失去信任,先係佢最痛苦既缺陷。
第一次探佢,佢好驚,真係好驚,即刻搵地方匿埋然後不斷顫抖,
第二次見更嚇到一路逃走一路失禁。雖然走埋去任摸都唔反抗,但仍然瑟縮一角不停震。
換句話說,佢清楚體驗過無論人類對佢做d咩,點反抗都無用,
好難想像人類究竟對佢做過D乜野,先令佢恐懼到呢個程度。

雖然,報道指Mocha既右前肢可能係捕獸器夾斷,
但從佢對人類無比既不信任以及懼怕,更令我相信當中肯定涉及人為虐待。
如果兇手你見到呢個Post,我可以話你知,虐待一隻幾個月大既狗B,
甚至整斷左佢隻手由得佢自生自滅,
只係證明你既力量弱小到要靠折磨弱者去掩蓋你自卑病態既人生,
你可悲到連被我唾罵既資格都無。

如果你認識兇手,或者係今年五月至六月於薄扶林置富花園附近目擊到事發經過,
或者見到有人放置捕獸器,我建議你盡快向警方提供資料。
當虐待狗B唔能夠令兇手滿足時,或者嫌捕獸器唔夠威力時,
佢自然會挑戰較強大既目標,或者設置更致命既捕獸陷阱
可能係成犬,可能係貓,亦可能係路人,下手亦可能更重更殘暴,而你一時既沉默只會成就更多受害者。

幸運地,今日既Mocha毋需生活係恐懼之中,雖然要佢重拾對人類既信任仍有一段距離,但起碼會佢得到好好既照顧。
可能係好多人眼中,Mocha係唔完整,但係我眼中,Mocha絕對係完美。

最後,我係到以Mocha主人身份,多謝NPV拯救左富貴妹,亦好多謝出過錢出過力既有心人,以及多謝家人朋友支持我將富貴妹變成我既Mocha。
同埋多謝蕃茄。
歡迎親朋好友探訪或者送玩具 ?

p.s. 捐款就唔會接受架啦,想捐既可以捐畀NPV ?